Meid

Meid

Thursday, September 16, 2010

いち

こんにちわ。わたしはじょにです。じゅうはっさいです。あめりかじんです。ころんびあのがくせいです。

7 comments:

Ben M. said...

こんばんは。わたしは Ben M. です。わたしもコロンビアだいがくのがくせいです。にねんせいです。あなたのブログのなまえは "Puella"
です。 Tu linguam Latinam studet?

さようなら!

Ben M.

Ai said...

ジョニさん、こんにちは。わたしは、あいです。コロンビア大学のTAです。とうきょう から きました。どうぞよろしく。
What does Puella mean?

Idée Fixe said...

はじめまして!
わたしはいでぴずです。
Hey! You know Latin!
How far do you know it?
How many years?
I've only two years of experience and would LOVE some help continuing it.
Thanks!

Alex said...

はじめまして!わたしはアレクスです。コロンビヤだいがくのさんえんせいです。サンフランシスコからきました。

あなたのブログは"Puella." Puellaはなんですか?

Johni said...

はじめまして。
I named my blog Puella because it means "girl" in Latin. I do not have much experience with Latin, only a three week course many summers ago. I took Spanish in high school, and now in college I wanted to try something completely different, so here I am learning Japanese!
どうぞよろしく。

Odori247 said...

こんにちはじょにさん。わたしのおともだちもちさいでさえらもうんがすきだった。(One of my friends also liked Sailor Moon when she was little.)

ViVi said...

こんばんわ!わたしわジンです。ちゅうごくからきました。どうぞよろしく!